REKLAMACE
Snažíme se, abyste byli maximálně spokojeni a balíčky vám dělaly radost. I přes pečlivé balení se však může stát, že se zboží po cestě poškodí. Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku, dejte nám o tom prosím neprodleně vědět na
e-mail: moravia-candles@email.cz.
Napište nám číslo Vaší objednávky a důvod reklamace. Popište vzniklou vadu, příp. přiložte fotografii. Domluvíme se, jakou formou si budete přát reklamaci vyřešit (vrácení peněz či výměna za jiné zboží).
V případě vrácení peněz připište do balíčku číslo Vašeho bankovního účtu, kam budete chtít vrátit peníze.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. Budeme se ji však snažit vyřídit co nejdříve.
Vrácení zboží / výměna
Zboží je v pořádku, ale přesto nejste spokojeni? To nás obrovsky mrzí. Štěstí je, že po obdržení své objednávky máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.
Ještě před odesláním zboží zpět nás prosím informujte na email:
Do emailu nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.
Balíček následně pečlivě zabalte a dle domluvy prosím zašlete zpět.